Direktlänk till inlägg 19 november 2010

It's OVER and THROUGH

Av watercolour - 19 november 2010 01:15

Efter ha pratat med varandra i snart 2 år, konstakt, från morgon till kväll, natt till morgon, dygnet runt, så svarar han mig idag, jag vet inte om jag vill träffas. Sen loggar han ut. Oj glömde jag säga att jag gjorde en trialaccount och såg att han inte loggade ut spelet? Utan bara msn.


Under mindre än en sekund förlorade alla dina ord sin mening.

Du älskar mig? Skämtar du med mig?

Älskar man någon tvekar man inte, man vill se den andra personen, man vill höra den andra personens röst. Jag kan inget annat göra än att erkänna detta nederlag.

Jag var dum och trodde på att jag och den här killen någonsin skulle kunna bli tillsammans.


Det enda som svider är tiden jag spenderat med honom. All tid jag lagt ner. Det var inte värt det. 


Efter 2 år förtjänar jag ett bättre svar än det jag fick plus en lögn på köpet. Det vi hade har tyvärr förlorat sin mening nu. "jag vet inte om jag vill träffas". Varför påstår du att du älskar mig? Varför säger du att jag är välkommen hem till dig gång på gång, varför varför varför har du sagt alla saker du har sagt! du hade bara kunnat vara ärligt!


Den här dagen kommer jag aldrig glömma bort. I alla fall när jag kommer titta tillbaka på mig och dig. Det är ingen dag jag är särskilt förtjust i.


Jag tar det ändå ganska bra, har fällt några få tårar, legat på sängen ett tag, förbannat honom ett x antal gånger, men jag känner mig stark. Jag har väntat på det här länge, var så jäkla trött på att gå runt och undra om vi kommer träffas eller inte. Men nu sa du att du inte vet. Att du inte vet, är inte tillräckligt för mig. Varje gång jag sagt något har jag menat det heljhärtat, jag var villig att träffas. Nu vill jag inte veta av dig, förrens du bönar och ber mig om en andra chans och säger att vi garanterat kommer att träffas. 


Känns som att hela han är en lögn. Han ljuger så mycket verkar det som. Är trött på det ena och det andra. Det får vara nu.

Visst jag kan logga in, men inte lika ofta och inte lika länge. Fan vad skönt det känns att veta vart jag har honom! Halleluja! 


Seriöst, till alla i förhållanden, ärlighet är så mycket bättre, det underlättar saker, lögner försvårar bara. Lev ett liv i ärlighet så ska du se att du kommer må super!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av watercolour - 16 januari 2011 01:38

I hans ögon är jag bajs Orden han ger mig betyder ingenting jag kommer hem mellan klockan 00.00-01.00, ehm ja det är en hel timmens tidsskillnad... så om jag loggar in 00.00 måste jag vänta i en hel timme lägg till 30 minuter för hans försening...

Av watercolour - 1 januari 2011 14:28

Tycker att den här låten är underbar. Känns som en underbar dag på karibiens strand, övergång mellan dag och natt... fantastisk!   Juan Padilla - Hija De La Luna ...

Av watercolour - 28 december 2010 14:17

Che asoon Che asoon Man az yade to raftam Man az yade to raftam TO VASAM ZENDEGI BODI! ...

Av watercolour - 27 december 2010 12:45

okej, jag måååååååååååååste sluta ha en sån negativ självbild ^ ^ men såhär är det en kortis som mig... men den plattaster rumpan i world history, och en ful näsa och hängboobies, har ingen chans på den här killen jag har känslan av att h...

Av watercolour - 26 december 2010 19:47

Vet att det inte är intressant och sitta och läsa mina problem med mitt jäkla distansförhållande... men jag hade gett vad som helst för en eller två tips från någon.. lite råd.. hur hade ni gjort i samma situation? jag är så oerfaren... ...

Ovido - Quiz & Flashcards