Direktlänk till inlägg 25 december 2010

Vad han säger.. och vad jag tror.. är två helt olika saker

Av watercolour - 25 december 2010 20:56

Varför är det så svårt att lita på hans ord?

Han säger att han älskar mig, han säger att han tänker på mig dygnet runt, att han aldrig älskat en annan tjej som han älskar mig. Han sa att inte ens alkoholen kan få mig ur hans tankar...

Men ändå! Så tvekar jag så mycket...

Långdistans suger så... 

Allt är ju bara ord.... han kan ju göra precis vad som helst där ute... han har festat 2 nätter i rad, kommit hem 5 på morgonen... idag ska han hem till en tjejkompis som ska ta med sig massor av nya kompisar.. som med hög sannolikhet är tjejer också.. tjejer bjuder naturligt fler tjejer... för man har oftast fler tjejkompisar... 


Here's the deal... han är superlång, snygg, superrolig.. jag är kort, liten, normal tjej... som pluggar dygnet runt och aldrig gör något kul, aldrig har något kul att berätta om... 


Han träffar en miljon snygga tjejer ute på gatorna varje dag.. fan har jag för chans.. räcker ens personlighet? och vad händer om man känner sig osäker och tråkig... tänk om vad han såg i mig från början försvinner... då har jag inget kvar...


Jag är så extremt svartsjuk av mig... alltså vad som helst kan ju hända på de här festerna.. och han super som fan.. och tjejerna där super som fan...

Jag tror jag blir galen.. kan inte sluta sippra tårar... 


Det värsta är att jag har en tenta.. och inte kan göra något annat för att få bort de här tankarna ur huvudet, dvs jag måste sitta och bara tänka... kan inte få bort de här tankarna... om jag inte hade tentan hade jag kunnat ringa en kompis och umgåtts och kommit på andra tankar... Han ska ut igen på nyår.. tack och lov ska jag ut då i alla fall.. ;p


Bara att han sitter i samma rum som massa snygga tjejer.. gör mig galen.. grrrr.. om jag var en lång tjej.. hade jag mått lite bättre.. då hade jag haft mer att erbjuda honom.. men jag är dvärg jämfört med honom.. och grejen är jag är nöjd med mig själv.. men det är första gången jag har ihop det med en lång kille.. känns som att långa tjejer i hans längd har så mycket mer att ge...


kan korta tjejer vara sexiga på det sättet som långa tjejer kan?


Jag vet inte ens om jag älskar honom.. klart jag älskar honom.. men.. mina känslor är så blandade.. kommer inte träffa honom förräns om 5 månader.. det är så svååårt.. så mycket frustration, så många oroade känslor.... ahh.. önskar att vi kunde träffas nu...




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av watercolour - 16 januari 2011 01:38

I hans ögon är jag bajs Orden han ger mig betyder ingenting jag kommer hem mellan klockan 00.00-01.00, ehm ja det är en hel timmens tidsskillnad... så om jag loggar in 00.00 måste jag vänta i en hel timme lägg till 30 minuter för hans försening...

Av watercolour - 1 januari 2011 14:28

Tycker att den här låten är underbar. Känns som en underbar dag på karibiens strand, övergång mellan dag och natt... fantastisk!   Juan Padilla - Hija De La Luna ...

Av watercolour - 28 december 2010 14:17

Che asoon Che asoon Man az yade to raftam Man az yade to raftam TO VASAM ZENDEGI BODI! ...

Av watercolour - 27 december 2010 12:45

okej, jag måååååååååååååste sluta ha en sån negativ självbild ^ ^ men såhär är det en kortis som mig... men den plattaster rumpan i world history, och en ful näsa och hängboobies, har ingen chans på den här killen jag har känslan av att h...

Av watercolour - 26 december 2010 19:47

Vet att det inte är intressant och sitta och läsa mina problem med mitt jäkla distansförhållande... men jag hade gett vad som helst för en eller två tips från någon.. lite råd.. hur hade ni gjort i samma situation? jag är så oerfaren... ...

Ovido - Quiz & Flashcards