Alla inlägg under mars 2010

Av watercolour - 21 mars 2010 16:41

Gud vilken osäker människa jag är..

Alla sitter i vardagsrummet och har kul, och skrattar medan jag sitter och pluggar, oscial, blyg...

Kan inte ens prata så stum blir jag...

Av watercolour - 18 mars 2010 20:51

Why cant he see the heaven in my eyes?

Why cant anyone see the heaven in my eyes?


Suck... snacka om att man kan vara trött på livet ibland...

vad är jag?

ingenting


saknar värme.......

jag kommer aldrig lyckas i livet

för jag är en drömmare

jag drömmer om livet som om det vore en fantasivärld där alla blir lyckliga i slutet


Nej vännen...

lyckliga slut finns inte... inte i verkligheten....

i verkligheten kommer in prins komma och rädda dig...

be om din hand...

och vara med dig för alltid och all evig evig evig tid


Dags att inse...........

din fantasivärld existerar inte...

låt den va....

låt den va....

glöm...

glöm...

glöm...

glöm...

glöm...

det gör ont...

Ovido - Quiz & Flashcards