Alla inlägg under augusti 2010

hah

Av watercolour - 30 augusti 2010 22:44

det är otroligt hur en kille kan få en att känna sig så ful

enligt de flesta är jag är en supersöt tjej, får alltid kommentarer och blickat etc

men sen blir jag kär i en abdulla

och han säger

och allt han pratar om är heta tjejer hit och dit

plötsligt känner jag mig som en bajskorv på två ben...

jag menar...

vi är typ tillsammans....

men jag kan inte vara mig själv med honom när han pratar sådär

jag känner mig inte sexig

jag kan inte va bra

känner mig som en bajs apunge 

!!

Av watercolour - 6 augusti 2010 18:45

nothing ventured nothing gained

i cant go back now, ive travelled so far

to change this lonely life

Av watercolour - 6 augusti 2010 17:16

im too lost in you

lets see colours that have never been seen

lets go to places no one else have been

Av watercolour - 4 augusti 2010 06:18

I love you as certain things are to be loved,
in secret, between the shadow and the soul.

I love you as the plant that never blooms,
but carries in itself the light of hidden flowers.

Av watercolour - 3 augusti 2010 21:57

"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new."


"A person starts to live when he can live outside himself."

Ovido - Quiz & Flashcards