Alla inlägg under januari 2011

Av watercolour - 16 januari 2011 01:38

I hans ögon är jag bajs

Orden han ger mig betyder ingenting

jag kommer hem mellan klockan 00.00-01.00, ehm ja det är en hel timmens tidsskillnad... så om jag loggar in 00.00 måste jag vänta i en hel timme

lägg till 30 minuter för hans försening

och nu snart 10 minuter för att byta om

i en timme och 40 minuter har jag väntat på att han ska logga in

life sucks

JAG HATAR DISTANSFÖRHÅLLANDEN

DE SUGER BALLE

och de gör ont

ord kommer så lätt

men menar han verkligen de

hur vet jag att han inte går och hånglar upp halva stan....

HUR VET JAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

någon säg mig hur????

jag har lagt ner sååååååååå mycket tid och själv på den här killen

om han lämnar mig eller är otrogen... kommer jag dö...

det kommer svida mer än 100 cigaretter fimpade mot bröstet...


Av watercolour - 1 januari 2011 14:28

Tycker att den här låten är underbar. Känns som en underbar dag på karibiens strand, övergång mellan dag och natt... fantastisk!


Juan Padilla - Hija De La Luna

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards