Alla inlägg under september 2010

Av watercolour - 4 september 2010 10:59

alltså fan vad jag ska tycka om honom

det hade varit så mycket lättare om han var här med mig...

igår var han ute med sina 3 tjejkompisar och bästis till 6 på morgonen...

och han sa att de asgarvade heeeeeeela natten lång...

vart kommer jag in i bilden..

jag hör inte hemma där.. så är det bara...

jag borde vara tjejen han sitter där och asgarvar med.... 

när jag hör sånt så blir jag så osäker... vad kan lilla jag härborta i sverige erbjuda honom jämfört med vad alla tjejer därborta kan? de kan prata med honom, röra honom.... pussa på honom...

bajs på distansförhållande... 

och att så fort han hittar en tjej därborta kommer han att byta ut mig mot henne...

asså smärta!!!

SMÄRTA!!!

det här kan inte vara lagligt!!

Att man säger att man älskar någon och samtidigt bestämmer att om man dock hittar en partner därborta så kommer de ge upp distansen... asså jag menar att sitta och vänta!!

THE WAIT!!!

det här suger så otroligt hårt... 

HUR ska jag kunna ge mitt hjärta till honom... om jag vet att han kommer byta ut det så fort han träffar någon därborta...

samma regler gäller förstås mig med, att om jag hittar någon annan så måste jag säga det till honom etc etc....och så är det slut... men jag vill inte hitta någon annan.. jag brinner för honom.... och bara honom! jag vill inte ha den här dumma regeln mellan oss....

meeh.....

jag måste säga det till honom... men han kommer bara säga, vad ska jag göra åt saken.... han kommer hit om 10 jävla månader.... hur jävla många träffar man inte på 1 år!?

buhuuu.... och även om jag åker en sväng till honom så kan jag bara göra det under jullovet... jag menar... 5 månader... tills dess har han väl också hittat någon..

Ovido - Quiz & Flashcards