Alla inlägg under juli 2010

Av watercolour - 3 juli 2010 07:12

vad gör man när ens hjärta brinner för någon, men de inte ens vänder kinden om? Han är blind.

Eller så vill han inte se.

Eller så vill han driva mig till vansinne.

Vette fan.

Allt jag vet är att, det finns en brinnande låga här som vägrar slockna... trotts alla nedgångar... 

Jag förstår mig inte på mig själv, när jag var på semester tänkte jag inte på honom en enda gång... om man tycker om någon tänker man väl på de då också... ifs loggade jag in på ett internetcafe och skrev till han två gånger... men ändå, och så tänkte jag på han då och då... men faktum var att vi inte kunde ha kontakt när jag var därborta.. så det var kasnke därför jag kopplade bort honom..

sen träffade jag ju även snyggingen vid stranden... han kanske påverka hehe...


men så fort jag kom tillbaka till sverige var han i mina tankar igen... på en sek...

Ovido - Quiz & Flashcards