Alla inlägg under maj 2010

Av watercolour - 29 maj 2010 04:34

dont know how to live without your love

Av watercolour - 21 maj 2010 00:22

han hatar mig...

min lilla älskling...

kan du inte se hur mycket jag tycker om dig?

extremt mycket

kan inte vara mig själv riktigt...

mår så dåligt gubben....

förlåt mig

jag lovar och bättra mig

snälla lämna mig inte

hata mig inte

Av watercolour - 16 maj 2010 00:19

I am thinking of you 
In my sleepless solitude tonight 
If its wrong to love you 
Then my heart just wont let me right 
Cause Ive drowned in you 
And I wont pull through 
Without you by my side 
Id give my all to have 
Just one more night with you 
Id risk my life to feel 
Your body next to mine 
Cause I cant go on 
Living in the memory of our song 
Id give my all for your love tonight 
Baby can you feel me 
Imagining Im looking in your eyes 
I can see you clearly 
Vividly emblazoned in my mind 
And yet youre so far 
Like a distant star 
Im wishing on tonight 



min grekiska kärlek

såhär känner jag för dig

dag in och dag ut

glöm inte bort mig snälla...

id give my all dear

id risk my life to feel your body next to mine

im wishing on you, distant star

Av watercolour - 6 maj 2010 02:24

varför gör det så jävla ont i bröstet?

vad är det för fel på mitt hjärta? Är känslig som en jävla bajskorv.

Jag måste börja leva mitt liv.

Jag är en sucker för ansjovis... han är min baby.. men jag är tyvärr inte detsamma för honom, och det har han gjort tydligt för mig.

Pfff

Jag har så ont varje gång jag tänker på att han pratar med andra 

Varför är jag så överdriven?

Varför är jag så osäker?

Varför känner jag att jag måste vara alla till lags hela tiden?

Känner mig lite orolig som jag sagt hundra gånger... men jag ska inte hamna i det där träsket igen... 

Jag ska ändra på mig..

Jag lovar ska du se.. 

Jag ska vara min egen prins... 

Bajs på alla killar där ute

Va fan ska man behöva göra för att ni ska lägga märke till en?

Sanningen är att jag önskade att han kunde släppa det här med att vi är kompisar och istället bara överrumpla mig med kärleksord... och sanningen är att jag önskar att han ville spendera varenda sekund av sin tid med mig, och jag önskar att ville ha mig like mycket som mitt hjärta brinner för honom... min lilla ansjovis.. 


40 year old virgin here i come

Ovido - Quiz & Flashcards