Alla inlägg under november 2010

Av watercolour - 23 november 2010 10:31
What was your default mind set in the last month? what were your base emotions? What caused them? How can you improve them? What do you want them to
be? Change.

Good month. Was a sucky month. Not much action, not much dare, much waste of time, and much being an asshole.
I want myself to be an honest, effective, always kind person. Im gonna try harder after my friday.
blablabla
	
Av watercolour - 23 november 2010 10:08

once again...

meeeeeh jag tar tillbaka allt jag skrivit om hur jag lämnar honom..

hopplöst suck.. kan helt enkelt inte släppa taget om el-skling


This sucks :p.. what.. to...do!


jag kan ge honom lite mer tid... tills min födelsedag då han BORDE ge mig några grejjor..

ska skicka honom en julklapp, med lite julmust som han aldrig smakat i hela sitt liv jäkla stackare, en bit av mitt hår :p som han kan sitta och sniffa på, tomtelova bara för känslan + julkort för att ge presenten en personlig touch ;p


fatta att en DEL av mig (mitt hår) kommer röra honom....<3 nästan orgasmiskt muhahaha


förut när jag bodde med familjen fanns det en tant som brukade komma hem till oss ofta... gillade aldrig hennes andedräkt särskilt mycket.. luktade typ.. som en person som inte ätat på 4 dagar, gammalt och ruttet..  


känner samma doft från min papperskorg nu..    


Baby im too lost in you

Caught in you 
Lost in everything about you 
So deep, I can't sleep 
I can't think 
I just think about the things that you do
I'm too lost in you 

Av watercolour - 20 november 2010 11:55

Just go on and break my fragile heart.

Your a great person, and i am not.

Still i feel deserve more than i get from you.

Your 3 years younger than me, maybe your just not ready for what i want from us.

A serious devoted relationship.

I bet you didnt play world of warcraft when you were talking to your other exgirlfriends.

You tell me your gonna spend the night with me.

But i log in to talk to you on wow and your doing icc.

And then you tell me IM the busy one.

YEAH RIGHT!!!

You dont value our time together, if you did, you would talk to me for once just without playing that frikkin game...

But you never do...

I feel i deserve better than this..

once again, i should be happy to have had the chance and opportunity to get to know, a wonderful person like you...

but i do know, this is not what i want, i cant live with us chatting and chatting

i need more, and i demand more

if you cant give it to me

im sorry were just not ment to be then

im sorry i couldnt be the one winning your heart

im sorry im not everything you ever wished for

im sorry im the jelous type

im sorry i dont live in the same country as you do

but ffs its not much im demanding from you...

im sensitive and i told you this from the start

Av watercolour - 19 november 2010 01:15

Efter ha pratat med varandra i snart 2 år, konstakt, från morgon till kväll, natt till morgon, dygnet runt, så svarar han mig idag, jag vet inte om jag vill träffas. Sen loggar han ut. Oj glömde jag säga att jag gjorde en trialaccount och såg att han inte loggade ut spelet? Utan bara msn.


Under mindre än en sekund förlorade alla dina ord sin mening.

Du älskar mig? Skämtar du med mig?

Älskar man någon tvekar man inte, man vill se den andra personen, man vill höra den andra personens röst. Jag kan inget annat göra än att erkänna detta nederlag.

Jag var dum och trodde på att jag och den här killen någonsin skulle kunna bli tillsammans.


Det enda som svider är tiden jag spenderat med honom. All tid jag lagt ner. Det var inte värt det. 


Efter 2 år förtjänar jag ett bättre svar än det jag fick plus en lögn på köpet. Det vi hade har tyvärr förlorat sin mening nu. "jag vet inte om jag vill träffas". Varför påstår du att du älskar mig? Varför säger du att jag är välkommen hem till dig gång på gång, varför varför varför har du sagt alla saker du har sagt! du hade bara kunnat vara ärligt!


Den här dagen kommer jag aldrig glömma bort. I alla fall när jag kommer titta tillbaka på mig och dig. Det är ingen dag jag är särskilt förtjust i.


Jag tar det ändå ganska bra, har fällt några få tårar, legat på sängen ett tag, förbannat honom ett x antal gånger, men jag känner mig stark. Jag har väntat på det här länge, var så jäkla trött på att gå runt och undra om vi kommer träffas eller inte. Men nu sa du att du inte vet. Att du inte vet, är inte tillräckligt för mig. Varje gång jag sagt något har jag menat det heljhärtat, jag var villig att träffas. Nu vill jag inte veta av dig, förrens du bönar och ber mig om en andra chans och säger att vi garanterat kommer att träffas. 


Känns som att hela han är en lögn. Han ljuger så mycket verkar det som. Är trött på det ena och det andra. Det får vara nu.

Visst jag kan logga in, men inte lika ofta och inte lika länge. Fan vad skönt det känns att veta vart jag har honom! Halleluja! 


Seriöst, till alla i förhållanden, ärlighet är så mycket bättre, det underlättar saker, lögner försvårar bara. Lev ett liv i ärlighet så ska du se att du kommer må super!

Av watercolour - 18 november 2010 14:30

Nej fan.

Jag älskar dig.

Men är något trött på den här leken.

Jag ska få mig mitt sista fix sedan efter tentan får det vara nog gubben.

Ge och ge och ge och ge, när fan ska man få något tillbaka?

Nu ska jag inte logga in förrens klockan åtta.


Jag har inte lämnat min lägenhet på 6 dagar hahaha...

STÖRD brud..

nä men.. jag tentapluggar jöe ;>

Av watercolour - 15 november 2010 22:45

vågar inte släppa loss

rädd för att bli sårad...


så som jag blivit gång på gång...

han säger att hans känslor är äkta..

men hur vet man det?

det är lätt att ljuga

ännu lättare bakom en skärm


han kommer logga ut snart

och då är jag kvar här igen

i all min ensamhet


usch..

vad vill jag...


jätte bra remix av julklassikern staffan var en stalledräng

Various Artists – Staffan Var En Stalledräng

låter som vilken cool elektrolåt som helst =)


trött på det ena och det andra...




Av watercolour - 14 november 2010 22:22

fuck you

jag har väntat på dig i två dagar som vanligt

saknat mig?

FUCK YOU

dina ord har förlorat sin mening

om du hade saknat mig

hade du under två dagar som passerat

hört av dig en enda fucking gång

eh oj juste

jag såg förresten att du varit inne på waw

det måste ju innebära...

att du faktiskt varit vid datorn..

men bara struntat i att höra av dig till mig.. 

du suger balle min vän



Ovido - Quiz & Flashcards