Alla inlägg under oktober 2010

Av watercolour - 31 oktober 2010 19:34

Ahhhhh smärtan är outhärdlig...

Han har inte loggat in på TVÅ FUCKING DAGAR för att prata med mig, visst han har loggat in när jag varit offline i två minuter skrivit ett meddelande och loggat ut igen och försvunnit i dimman.


Jag hatar det här.. hatar att vara svag och gråta, men FUCK!!!! Vad ska jag göra? Jag vet att han säkert är ute med sina bajstjejkompisar har kul skrattar, träffar nya människor!! Och det är väl fan ingen dålig sak jag borde vara glad för hans skull, MEN JAG KAN INTE!!!!!!!!!!

Jag önskar att det var MIG han spendera den här tiden med, förut satt vi varje dag och pratade, varenda sekund, men så fort något roligt händer i hans liv är jag på hans skiter-i-lista...

Jag hoppas han inte hatar mig..

BULLSHIT att han saknar mig, its all A FUCKING LIE!

När han loggar in sitter han inne och spelar på sitt jävla bajsspel och svarar mig en gång vart hunrade minut, eller tittar på bajspamelandersson på tv.


Hahahaha det skulle vara så kul att leta upp pamela andersson och bränna bort hennes fejkbajstuttar och raka av hennes jäkla blonda hår, så jag slipper höra all tjat från honom hur jäkla snygg hon är...


Jag mår så dåligt... han vill inte prata med mig längre.. jag vill ta avstånd så jag mår bättre och så slipper han prata med mig, men jag kan inte, för tänk OM han tycker om mig, och tror att jag inte tycker om honom om jag tar avstånd, då har jag och han förlorat...


FUCK.. nu ska jag plugga... TVÅÅÅÅ DAGAR har vi inte pratat... TVÅ FUCKING DAGAR och det här har hänt typ de senaste veckorna...


You don't have to say you love me

Just be close at hand

You don't have to stay for ever
I will understand
Believe me believe me I can't help but love you
But believe me I'll never tie you down


Pleaaase dont hate loved one...

Av watercolour - 31 oktober 2010 11:27

Jag kommer ihåg en gång i tiden då jag fortfarande inte var skadad i huvudet och faktiskt hade en personlighet. På den tiden hade jag ambitioner, och jag brann för de, jag kämpade, jag ville uppnå saker. Nu är jag som en levande vandrande död, känslolös men en hjärnfrekvens på 0 MHz. 


Såg i alla fall bioaktuella filmen "The Social Network" här om dagen... och visst.. the dude is a total ass   .. men såååå han brann för det han gjorde. Så vill jag vara igen, för jag haar faktiskt varit sådan en gång i tiden! Sitta upp till 4 på morgonen och plugga, sitta uppe tills kroppen längre inte pallar mer och kollapsar. Ta mig tillbaka till det.

Det var skönt. Man glömde bort sina problem utan skuldkänslor, för man hade en anledning att lägga undan de. Klarar knappt att plugga 10 minuter i sträck nu förtiden. 


Ska plugga nu 

Fan vad saknar att spela WoW... efter tentan, vänta bara     


Tänker på honom dygnet runt  ..

han säger att han tänker på mig mer än så.. men varför visar han det inte? Varför skriver han inte jag älskar dig längre? Igår var han hemma hos en tjejkompis med ett antal random people, han åkte runt 8 och kom hem 5 på morgonen.. fuuck tänk om han träffade någon intressant tjej där.. om jag ändå var säker på vad han känner för mig... arghhhhhhh     


 out

Av watercolour - 26 oktober 2010 15:33

jag menar det

spela inte med mina känslor

säg inte något om du inte menar det

om du inte vill ha med mig att göra

kan du inte bara säga det till mig?


varför loggar du in och skriver som om du skulle skriva till din värsta mardröm

varför loggar du in ens då?

vad är vitsen?


jag är inte trött på dig

men jag har tappat gnistan

enda sedan jag fick reda på att du småljuger för mig

du ljuger om saker du inte behöver ljuga


jag tror du har tappat dina känslor för mig

du kanske vill ha de där 5 veckorna för dig själv

om jag kunde skulle jag spola tillbaka och säga att det är okej


jag älskar dig och bara dig

jag önskar att vi kunde träffas...

Av watercolour - 20 oktober 2010 12:11

Sometimes love comes around. And it knocks you down. Just get back up. When it knocks you down. Knocks you down.




Hon är vacker!! Hennes ögon dödar på 500 km håll.





Av watercolour - 20 oktober 2010 12:01

Japp! Det är handlingen "att vakna upp" jag ska ta i tu med till att börja med.

Ehm.. okej, idag gick det inte sådär jätte bra som jag hade tänkt mig.

Planen var att vakna upp klockan 06.00 och sedan ta mig till skolans bibliotek och sitta där till klockan 18.00


Vaknade dock 10.00 -_- 


Good Job! 

Nej men ärligt skärpning. Det var ingen ide att dra till bibblan runt 12.00 för att bara sitta till 18.00 imorgon!


Jag måste sluta prata med HONOM om nätterna så sent. Jag lägger mig vid halv tre och förväntar mig kunna vakna vid 6. Pf HAHAHAHA.

Ovido - Quiz & Flashcards