Alla inlägg under december 2010

Av watercolour - 28 december 2010 14:17

Che asoon

Che asoon

Man az yade to raftam

Man az yade to raftam


TO VASAM ZENDEGI BODI!

Av watercolour - 27 december 2010 12:45

okej, jag måååååååååååååste sluta ha en sån negativ självbild ^ ^


men såhär är det

en kortis som mig... men den plattaster rumpan i world history, och en ful näsa och hängboobies, har ingen chans på den här killen


jag har känslan av att han kommer börja hänga myyyyyycket med de här nya kompisarna han skapat


Vi får se om jag har rätt. Idag kommer han logga in, säga heej blablabla, jag kommer inte vara online han kommer logga ut och säga att han ska träffa några kompisar, han kommer logga klockan 11 på kvällen och snacka med mig i en timme

och sedan sova.


om detta händer, då har jag ju fanimej fått ett tecken från universums sablars krafter, då betyder det att det är god tid för mig att backa.. och det ska jag göra =) 

jag lovar mig själv det.

ett förhållande är en ömsesidig sak, om han har roligare när vi inte är ihop, fine =)




Av watercolour - 26 december 2010 19:47

Vet att det inte är intressant och sitta och läsa mina problem med mitt jäkla distansförhållande... men jag hade gett vad som helst för en eller två tips från någon.. lite råd.. hur hade ni gjort i samma situation? jag är så oerfaren...

Av watercolour - 26 december 2010 19:41

jag kanske överreagerar...

men i ett riktigt och seriöst förhållande hade det aldrig gått 4 dagar på det här sättet

aldrig

det värsta är ju att det han säger är en lögn

"jag loggade precis in och nu måste jag gå" på 2 minuter

nej

jag känner honom

eftersom han var ute dagen innan

duschade han med all säkerhet vilket betyder att han varit minst hemma i en timme

han vaknade också upp imorse

utan att logga in och säga hej till mig

usch..

jag hatar inte honom

men jag är fan inte på humör för att prata idag

han skrev "jag hoppas att du är inne så vi kan prata"

ja... jag hoppades på att vi kunde prata i 4 dagar, vart var du då?

ahaaaaaa nu är det roliga öveeeeer

okeeeej då kan du prata med mig igen

pallar inte prata med honom

ska låtsas somna på soffan och inte logga in

Av watercolour - 26 december 2010 18:38

haha så tragiskt....

jag har suttit och väntat och väntat på honom i 4 dagar

han loggade in nyss

jag är visa som offline, han skriver hej, blablablabla massa skit snack om hur han tänker på mig, loggar ut 3 minuter senare och säger att han precis kom hem men måste springa igen

om en kille säger att han tycker om en... ehm ÄLSKAR en...  är det ok att han väljer 4 dagar umgänge med kompisarna och party, snarare än att umgås med sin tjej en endaste av de här 4 dagarna? och ska man tro på att han säger "ohh jag saknar dig"? Vadå om han saknade mig kunde han väl ställa in en av alla dessa dagar?


det ironiska är att jag inte är hemma.. och innan jag reste hit jag är här nu, där jag umgås med folk jag inte sett på hundra år... ber han mig att LOVAAAAAAAA att vi kommer prata varje dag... sen loggar han inte själv medan jag sitter som en jäkla hund och väntar på honom vid msn... borde inte det gälla honom också? 


SANNINGEN ÄR och jag ska inte förmildra det här.. att han kommer välja nöje framför dig, han kommer välja en irl tjej framför dig... Sanningen är den.. jag är ledsen... 

det är bara att inse.. vadå om någon saknar en...

trött på BS

är det okej?

JAG VET INTE.

Av watercolour - 26 december 2010 17:57

han loggade in nu

men jag var visa som offline

loggade ut direkt

vill inte se vad han har att skriva

det räcker för mig att veta att han mår bra

nu ska jag fan plugga... avslappnat...

hahahahaa ÅHHHHHHHHHH jag är så förbannad

det ironiska är

jag kommer inte logga in förräns sent

runt klockan 11

11 hos mig är 12 för honom

och han kommer skriva

offline meddelande till mig

om du inte loggar innan 11:30 så lägger jag mig

då har jag oroat mig hela dagen

för en person som inte ens är villig att vänta på att jag loggar in

det är så det brukar gå till

FAN 

vi får se hur jag gör

just nu är jag bara förbannad

Av watercolour - 26 december 2010 17:51

han har fortfarande inte loggat in....

jag är sååååå besviken just nu...

han "saknar mig"

jag tycker att han ska ta sin "jag saknar dig" och stoppa den rakt upp i hans håriga jävla röv

varför gör sanningen så ont?

han träffade säkert ett gäng roliga typer igår..

och nu är han för upptagen och skiter helt i att ens logga in för att säga att han kom hem välbehållen.... 

jag ger upp gud

jag ger upp....

sanningen svider

för jag har ställt in så många utekvällar på grund av honom... aldrig mer någonting för hans skull.. aldrig mer... han säger att han saknar mig, men det är ju han som saknar situationen genom att gå ut och inte logga in på 4 dagar.. jag har ju varit online hela jävla tiden... 

jag pallar inte...

nu ska jag byta om till mjukisar

gå på toa

sätta på rock på allra högsta volum

och börja plugga

jag har förstört och försummat så mycket i mitt liv pga, studier, vänner familj...

nu fan ska jag bara blunda och ta mig fram blint

jag ska skita i honom.. jag vill bara veta att han inte råkat ut för någonting.. sen så ska jag inte tänka mer på honom,... det är inte såhär man behandlar en flickvän... 

Av watercolour - 26 december 2010 14:18

har inte pratat med honom på snart 4 dagar...

mitt hjärta känns så tungt

rökelsen som pappa satt igång gör det bara ännu svårare att andas...

jag kan inte plugga jag kan inte göra någonting, jag tänker bara på honom hela tiden

jag har en sån ångest

han har varit ute och festat så sent och blivit så full allt för många dagar i rad..

tänk om han träffar någon

tänk om han inser att jag inte är värd tiden

tänk om han tröttnar på distansen...

han säger att han saknar mig

men hahaha

ord är så lätta att få ur sig

om du saknar mig kanske du borde anstränga dig för att prata lite med mig efter 4 dagar...

han har inte ens loggat in och klockan är halv 4 i hans tid

antingen har han struntat i att logga in och svara på mina meddelanden 

eller så sover han fortfarande..

i vilket fall så sårar det mig eftersom vi inte pratat på så länge...

det hjälper inte att jag tror att jag får min mens snart

vilket innebär att jag är i den extra känsliga perioden... 

där den enklaste gesten kan få mig att börja stor böla...

jag är såååå ledsen just nu

jag ska gå i offline mode nu

det vill säga

stänga av känslorna

inte logga in för att se om han vaknat

ignorera mode med andra ord

han är nog ändå upptagen idag också...

de enda dagarna han har tid för mig är vardagar... när han är för trött för att hitta på något kul med sina kompisar efter jobbet... 

fan vad sanningen gör ONT!!!!!!!! 

åh fan nu börjar tårarna rinna igen.............

Ovido - Quiz & Flashcards