Alla inlägg under november 2010

Av watercolour - 13 november 2010 13:22

ja... jag ska lägga upp de här videorna från youtube så jag ALDRIG glömmer bort detta faktum. Jag fucking hatar män. Bara för att man får allt serverat betyder det inte att man måste ta för sig. Men det är sånna män är, det spelar ingen roll att det som serveras de är blodet av svaga tjejer som säljer ut sina kroppar för lite kännedom och pengar. Bara de blir kåta och får sig ett runk. Fan vad jag hatar män!! Svaga tjejer som förstör det vi andra tjejer försöker bygga upp, lite respekt för oss själva. 


män är fan svin... until proven wrong... jaja visst har vi normala män med... men inte fan ser man kvinnor hålla på så här.. män vinner överlägset när det gäller att vara handikappade kåta äckelpäckel... ska fan börja gå runt med tårgas eller ett vasst föremål i min jacka.. nästa man skulle bara våga assaulta mig!!!!!!!!!! jag vill se honom lida! kommer ihåg grundskolan hur jag fick stå ut med killar som tog på en här och där bara man gick igenom hall för att hämta skolböckerna... jag vet att jag skriver som en 10 åring som inte kan argumentera men det är för att jag är så jäkla förbannad att jag inte vill låta sofistikerad...



länkar bara del av serien DREAMWORLD 3, men man kan hitta resten bland förslaglänkarna till höger.

Av watercolour - 13 november 2010 03:41

ffs

ge mig världens fulaste pojkvän

det suger att ha en snygg kille

lång kille

och vara kort och medelmåttig själv...

kort, liten rumpa, små hängpattar...

på tv ser man bara feta fasta rövar... 

långa tjejer

smala tjejer

långa ben

vackra boobs


visst insidan spelar roll

det är väl därför han är med mig

men palla gå runt och känna att man aldrig är tillräcklig... aldrig kan vara den där sexiga bruden för honom... hon som bootyshakar på tvn... etc... etc..


bajs!

ge mig en ful kille

en kille som nöjer sig med mig... som inte känner att han behöver wow pang brud..

Av watercolour - 10 november 2010 21:46

Vafan alltså. Jag har webcam strippat för honom en miljon gånger.

Idag sa han åååh snälla kan du inte bara visa dig en sekund...


Jag: jovisst men om du visar lite själv också

Han: men jag är trött snälla snälla "söta snälla rara" 

(jaaa nu plötsligt kallar du mig för massa gulliga saker"

Jag: kom igeeen nu! lite kan du visa, jag vet att det är svårt, men för min skull!

Han: kom igen kom igen x 100 gånger till


Han har aldrig gjort något för mig, aldrig! ALDRIG!!! Inte visat ett piss! Och jag har bett honom hundra gånger. Jag har aldrig låtit honom fråga mig mer än två gånger. Idag när han frågade, så skojade han att han också skulle visa lite, och jag som är så naiv blev glad och trodde på honom. Sprang in i badrummet, rakade bort hela skiten, tvättade mig fräsch, placerade webcameran på plats etc etc.


Så kommer jag tillbaka och säger, nu så! VISAAHHH!!!! Han svarar men kom igeeeeeen, jag är blyg visa du, gör din "grej".


Sen säger han: vet du vad? struntsamma

Jag: Okej fine, men jag sa aldrig nej, utan bara, det skulle vara kul att få lite tillbaka


Försöker ge mig dåligt samvete? Åhhh vilken dålig flickvän jag är, tillfredställer inte min pojke... nu kommer han sitta och runka till porr... åh nej... Vill du veta vad jag tycker? BaJs På DiG!!!! Jag har ALDRIG sagt nej till honom innan... och jag har ALLTID sagt att han bara behöver be om det så ger jag honom en stripp... men man blir ju lite besviken när man väl frågar för en gångs skull, snälla visa lite du med, EH FÖR JAG HAR JU OCKSÅ BEHOV?!??! ELLER??? men nej... han gör det inte... så varför borde jag?

Jag vill ge honom allt jag har... ALLT... men fan.. någonstans får det finnas en gräns för hur mycket en person tar... relaterat till hur mycket de ger tillbaka...


Jag har också behov. Kan du inte tillfredställa de? FINE. Men förvänta dig då inte heller att alltid få dina behov tillfredställda. 



Av watercolour - 9 november 2010 15:22

Yes.

Så kan det vara, men det är inte något att sitta och gråta över.

Det bästa rådet jag kan ge till alla levande varelser på den här planeten är;


"nothing ventured nothing gained dvs friskt vågat hälften vunnet"



Älskar min nya kaffemaskin :D

Den gör espresson, latten, vad du vill! Slår instantkaffen jag brukade köpa med hästlängder.

Har en tenta snart, måste börja plugga ordentligt så jag inte stressar som innan...


Fan vad svårt det är att dölja sina känslor men ändå inte, jag har inte trånat efter honom på knäna och responsen blir, att hans hjärta brinner för mig. Men jag vill inte hålla tillbaka för mycket heller. Jag är inte en person som håller tillbaka känslor, men eftersom han tycker att jag är jobbig som tjatar på att vi ska träffas, att han ska köpa flygbiljetten och komma hit, så lovade jag honom att om han svarade på VARFÖR han inte kan komma ordentligt en gång för alla och inte skämtade bort det hela tiden, så lovar jag att inte tjata mer eller nämna det.

Det har jag börjat jag göra nu. Jag sa det till honom och han insåg vad det var han hade gjort och verkade inte gilla det alltför mycket. Varför måste man spela svår för killar för att de ska hunda? Jag hundar alltid för min kille oavsett om han håller tillbaka eller inte, för att vara ärlig hundar jag mer om han håller tillbaka, men det är ju bara oschysst ^^

Hålla tillbaka är väl något man får lov att göra om man känner att partnern börjar tröttna på en, men jag som hundar oavsett då!   


Ovido - Quiz & Flashcards