Alla inlägg den 26 januari 2010

Av watercolour - 26 januari 2010 23:29

Aj, aj, aj, vad ont det kan göra i ens hjärta.

Det är bristen på kärlek..

All vädjan till den så kallade gud vi har,

utan resultat.

Vart fan ska man vända sig när man behöver ett jäkla mirakel?

Haiti har det svårt, men allt jag kan tänka på är smärtan i bröstet

och tomheten runtomkring mig...

Finns många problem här i världen, men det är fan inte roligt att vara en ensam själ på jorden..

6,6 miljarder människor på jorden.. men ändå så jävla fucking ensam.

Gud vad jag behöver en pojkvän..

Jag kan se mig själv... liggandes på marken.. kraftlös.. bönande.. vädjande..väntande... och svältande.. lovehungry :)

longing for some affection


men i know its too much asked

cause im stupid stupid stupid stupid


Cause your the storm that ive been needing



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards